De MPN Stichting juicht initiatieven voor sponsoracties van harte toe!

Aandacht voor de ziekte MPN en zeker ook financiële steun kunnen we goed gebruiken. Heeft u sponsorideeën? Neem contact op met de MPN Stichting via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op zoek naar inspiratie? Lees hier meer over het initiatief van Evitha van der Pas tijdens de Nijmeegse Vierdaagse:

Evitha van der Plas organiseert in 2019 tijdens de Nijmeegse Vierdaagse een sponsoractie voor de MPN-Stichting. Zij loopt de Vierdaagse en hoopt dat mensen een financiële bijdrage willen leveren om het wandelen voor haar nog vrolijker en lichter te maken. Informatie over Evitha, haar beweegredenen en hoe te doneren kunt u vinden op deze pagina. Wij zijn Evitha op voorhand heel dankbaar voor dit initiatief en het kiezen van de MPN Stichting als doel voor deze sponsoractie.

Alle beetjes helpen: Bestel de MPN Stichting postzegels!

Met de speciale MPN-postzegel helpt u de bekendheid van MPN’s te vergroten, en ondersteunt u het wetenschappelijk onderzoek naar MPN’s. De meerprijs van een velletje van tien postzegels – een meerprijs van € 2,- –  komt namelijk geheel ten goede aan het Fonds Wetenschappelijk Onderzoek van de MPN Stichting. Een velletje postzegels van tien stuks kost € 8,-. U kunt postzegels bestellen door:

1. Een e-mail met uw naam en adres te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. 'postzegels'.
  2. Vervolgens € 8,00 euro per besteld velletje over te maken op NL 35 TRIO 0379209462 t.n.v. MPN Stichting te Almere. Vergeet daarbij niet uw naam en 'postzegels' te vermelden. Voor overboekingen vanuit het buitenland gelden de volgende codes: BIC: PSTBNL21.

Zodra de MPN Stichting uw betaling heeft ontvangen, krijgt u de postzegels zo snel mogelijk thuisgestuurd.