De MPN Stichting juicht initiatieven voor sponsoracties van harte toe!

Aandacht voor de ziekte MPN en zeker ook financiële steun kunnen we goed gebruiken. Heeft u sponsorideeën? Neem contact op met de MPN Stichting via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op zoek naar inspiratie? Lees hier meer over het initiatief van Evitha van der Pas tijdens de Nijmeegse Vierdaagse:

Evitha van der Plas organiseerde tijdens de Nijmeegse Vierdaagse in 2019 een sponsoractie voor de MPN-Stichting. Zij liep dit jaar de Vierdaagse en vroeg mensen om een financiële bijdrage voor de MPN Stichting te leveren om het wandelen voor haar nog vrolijker en lichter te maken. Informatie over Evitha, haar beweegredenen en de hoogte van het gesponsorde bedrag kunt u vinden op deze pagina. De uiteindelijke opbrengst was maar liefst € 1093,-. Wij zijn Evitha heel dankbaar voor dit initiatief en het kiezen van de MPN Stichting als doel voor deze sponsoractie.

Alle beetjes helpen: Bestel de MPN Stichting postzegels!

Met de speciale MPN-postzegel helpt u de bekendheid van MPN’s te vergroten, en ondersteunt u het wetenschappelijk onderzoek naar MPN’s. De meerprijs van een velletje van tien postzegels – een meerprijs van € 2,- –  komt namelijk geheel ten goede aan het Fonds Wetenschappelijk Onderzoek van de MPN Stichting. Een velletje postzegels van tien stuks kost € 8,-. U kunt postzegels bestellen door:

1. Een e-mail met uw naam en adres te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. 'postzegels'.
  2. Vervolgens € 8,00 euro per besteld velletje over te maken op NL 35 TRIO 0379209462 t.n.v. MPN Stichting te Almere. Vergeet daarbij niet uw naam en 'postzegels' te vermelden. Voor overboekingen vanuit het buitenland gelden de volgende codes: BIC: PSTBNL21.

Zodra de MPN Stichting uw betaling heeft ontvangen, krijgt u de postzegels zo snel mogelijk thuisgestuurd.